Przejdź do głównej zawartości

Łapacz snów

Witam Was kochani, dziś pokażę Wam moją nową miłość! :)

Łapacze snów!




'Amulet niektórych plemion Indian z Ameryki Północnej, według wierzeń niektórych plemion Indian Ameryki Płn. (m.in. Kri, Odżibwejowie) sny nawiedzające śpiących w domu musiały przejść przez amulet. Gęsta sieć miała przepuszczać jedynie dobre sny, a zatrzymywać nocne mary. Taki sen miał łapać się w sieć i spływać po piórach'



Każdy z nich został wykonany przez mnie w 100% :)


Koszt jednego to tylko 30 zł, po więcej informacji zapraszam!
pati25063@gmail.com lub patrycja.kowalska25@wp,pl


Zapraszam Was także na OLX ;)


Wasza Pati xoxo







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czas przemija

Lato, Jesień... Był i czerwiec no i lipiec, a także sierpień... a nie było mnie. :) Życie przyspieszyło tempa i nie miałam czasu dodać żadnego posta, ale znalazło się trochę czasu na dzierganie... Udało mi się wydziergać skarpetki i opaskę dla niemowlęcia Były też skarpetki na chłodne wieczory  Oraz coś czego jeszcze tu nie było... Serwetka ! Wykonana z wełenki (niestety nie jestem jeszcze posiadaczem kordonka) jak poniżej załączono :) Zaczynałam o tak.. Lecz skończyło się inaczej :) ściskam Was serdecznie Patii.

Haft

Haft A dziś troszkę o haftowaniu... znalazłam całkiem przypadkowo w sklepie dziewiarskim, taki mały zestaw właśnie do haftowania i przeszło  mi  przez myśl.. Czemu by nie spróbować!   Zestaw mały ale za to jaki pomocny, pewnie nie zabrałabym się za to nigdy, ponieważ do tej pory nie miałam zielonego pojęcia od czego by tu zacząć .:)  Natomiast dziś już wiem, że potrzebujemy kanwy, tamborka, muliny i igły...   Naprawdę świetny zestaw dla początkujących! I kosztował mnie tylko pięć funtów.. W środku były także cztery wzory do haftowania i instrukcja do haftu krzyżykowego, co prawda bardzo słaba i mało klarowna, ale przecież 'wujek Google' zawsze pomoże... I takim o to sposobem zaczęło się moje haftowanie! A tak przedstawia się wynik końcowy..! Mój pierwszy haft i muszę przyznać, że bardzo wciąga :) Życzę Wam wspaniałej niedzieli.!

Książki

Witam Was serdecznie! Dzisiaj trochę z innej beczki, ponieważ ten blog powstał z myślą o moim hobby, a dzierganie nie jest jedynym moim wypełniaczem czasu. Zaraz po dzianiu robótek, a może bardziej przed... Są książki i to najlepiej te fantasy, gdzie może wszystko się zdarzyć, gdzie czary i magia są na pierwszym miejscu. O, tak! To moje ulubione :) "Hobbit, czyli tam i z powrotem" J.R.R. Tolkiena  to najlepsza bajka pod słońcem o lojalności, niesamowitych przygodach, uczciwości i życiu! Myślę, że nawet ludzie którzy nie lubią tego typu literatury powinią ją przeczytać dla siebie lub swoich dzieci! :) Oczywiście jestem też kobietą co oznacza, że nie pogardzę dobrym romansidłem typu "Ania z zielonego wzgórza" Lucy Maud Montgomery, "Intruz" Stephenie Meyer  albo "Saga o ludziach Lodu"  Margit Sandemo.:) Ale jak już wspominałam, najbardziej lubię być tam gdzie nikt nie może być razem ze mną..:) w moim świecie m