Przejdź do głównej zawartości

Czas przemija

Lato, Jesień...



Był i czerwiec no i lipiec, a także sierpień... a nie było mnie. :) Życie przyspieszyło tempa i nie miałam czasu dodać żadnego posta, ale znalazło się trochę czasu na dzierganie...

Udało mi się wydziergać skarpetki i opaskę dla niemowlęcia





Były też skarpetki na chłodne wieczory





 Oraz coś czego jeszcze tu nie było... Serwetka ! Wykonana z wełenki (niestety nie jestem jeszcze posiadaczem kordonka) jak poniżej załączono :)




Zaczynałam o tak..





Lecz skończyło się inaczej :)









ściskam Was serdecznie
Patii.






Komentarze

  1. Bardzo gustowna opaska dla małej damy :) Skarpetki wyglądają na ciepłe, a serwetka ma odważny kolor ;)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace :-) Opaska ślicznie wygląda na piękniej modelce :-) Skarpetki rewelacyjne!
    Gratuluję pracy nad pierwszą serwetką - teraz albo je znienawidzisz albo pokochasz...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna modelka w pięknej opasce ;) A skarpetki wyglądają na bardzo cieplutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione - skarpetki, takich cieplutkich nigdy za wiele, szczególnie w taka pogodę! Pozdrowionka ze Swindon Ci posyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Haft

Haft A dziś troszkę o haftowaniu... znalazłam całkiem przypadkowo w sklepie dziewiarskim, taki mały zestaw właśnie do haftowania i przeszło  mi  przez myśl.. Czemu by nie spróbować!   Zestaw mały ale za to jaki pomocny, pewnie nie zabrałabym się za to nigdy, ponieważ do tej pory nie miałam zielonego pojęcia od czego by tu zacząć .:)  Natomiast dziś już wiem, że potrzebujemy kanwy, tamborka, muliny i igły...   Naprawdę świetny zestaw dla początkujących! I kosztował mnie tylko pięć funtów.. W środku były także cztery wzory do haftowania i instrukcja do haftu krzyżykowego, co prawda bardzo słaba i mało klarowna, ale przecież 'wujek Google' zawsze pomoże... I takim o to sposobem zaczęło się moje haftowanie! A tak przedstawia się wynik końcowy..! Mój pierwszy haft i muszę przyznać, że bardzo wciąga :) Życzę Wam wspaniałej niedzieli.!

Łapacz snów

Witam Was kochani, dziś pokażę Wam moją nową miłość! :) Łapacze snów! 'Amulet niektórych plemion Indian z Ameryki Północnej, według wierzeń niektórych plemion Indian Ameryki Płn. (m.in. Kri, Odżibwejowie) sny nawiedzające śpiących w domu musiały przejść przez amulet. Gęsta sieć miała przepuszczać jedynie dobre sny, a zatrzymywać nocne mary. Taki sen miał łapać się w sieć i spływać po piórach' Każdy z nich został wykonany przez mnie w 100% :) Koszt jednego to tylko 30 zł, po więcej informacji zapraszam! pati25063@gmail.com lub patrycja.kowalska25@wp,pl Zapraszam Was także na OLX ;) ZAPRASZAM do kupna Wasza Pati xoxo